عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










مرگ سهم ماست

می دانم قسمت چشمهای بارانی گریه بی صداست

می دانم مادرم با نگاه خود می گفت زندگی اشتباست

می دانم یک نفر بهانه می گیرد در دلش جای پاست

می دانم یک نفر بی گناه می میرد آه

او آشناست می دانم..

تقدیم به
آنهایی که بی تقصیرند.تقدیم به چشمهایی که

در راه ماندند.و
دلهایی که آنها را راندند.

تقدیم به
اشکهایی که غرورشان شکست و عهد هایی

که هرگز کسی آنها را نبست.... 

˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

•.♥ كم كم ز يادم ميروي اين روزگار و رسم اوست 

اينجمله را با تلخي اش صد بار تضمين ميكنم♥.• 

_______________



نظرات شما عزیزان:

HAMID
ساعت22:26---17 ارديبهشت 1391
قلم را از ابر پر میکنم و برایت از باران مینویسم
وبلاگ زیبایی داری
وبلاگ قبلیه منو فیلتر کردن چون توش از عشق گفتم
این وبلاگو تازه راه اندازی کردم
بهم سر بزن
خوش حال میشم تبادل لینک کنیم
pesaredelshekaste


ستاره
ساعت17:06---22 مهر 1390
sسلام

خيلي قشنگه وبلاگتپاسخ:
سلام ممنونم چشات قشنگ میبینند عزیزم.


فروینا
ساعت10:43---19 مهر 1390
سلام وب قشنگی داری موفق باشی
پاسخ:SALAM KHEILI MAMNON.KHOSHHALAM KARDID OMADIID NAZAR DADID


داتیس
ساعت21:57---18 مهر 1390
سلام



مرسی از اینکه وبلاگ خوبی درست کردی بهم سر بزن لینکتم میکنمپاسخ:سلام خواهش میکنم چشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 17 / 7 / 1390برچسب:جملات عاشقانه,عارفانه از دكتر علي شريعتی,جملات عاشقانه از زبان دكتر علي شريعتي,تنهاییم,اشک,مي‌دهد,,ساعت11:12توسط آرمین نخستین | |


?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br